6 Şubat 2010 Cumartesi

Yeni Eski Filmler

Bugün bir arkadaşla buluşmak için Kızılaya gittim. Eski Yeni de oturduk biraz, içtik falan sonra hadi film almaya gidelim dedi, bende tamam dedim beraber benim sürekli gittiğim korsancıya gittik. Arada beraber filmler aldık falan, genelde kızın izlemediği filmleri aldırdım ona, Pan'ın Labirenti falan gibi, tam çıkacağız eleman dedi ki divx izlerseniz elimden çıkarıyorum 2 film bedava dedi. Hemen atladım ve o film sayısını 4 çıkardım. Şimdi izliyeceğim tonla filmim oldu. Bir liste halinde:

1. Das Weiße Band (dvd)Oscar alacak bu film.
2. Vengo (dvd) Tony Gatlif'in filmi. Müzikleri yeter.
3. 2 or 3 Things I Know About Her (dvx) Godard'ın filmi. Yönetmene bakıp aldım.
4. The Trial (dvx) Orson Welles'in Kafka'nın dava uyarlaması.
5. La Pointe Courle (dvx) Bir fikrim yok bunun hakkında.
6. Satantango (dvx) Macar yönetmen Bela Tar'ın epik filmi. İsmini duymuştum ama 7 saati görünce gözüm korktu.

İşte bunlar kısa günün karları, Almanya'ya gitmeden izliyeceğim film.

0 yorum: