6 Şubat 2010 Cumartesi

Bir Erasmuscunun Galaksi Defteri

Bu Almanlar gerizekalı, harbi ama gerizekalılar. Yani bugün itibariyle kulaklarını ağrıtacak kadar çınlattım.

Olayı kısaca anlatırsam, erasmus ders programları yapılması lazım ve acilen olacak bu, yoksa para mara yok. Sonra bu insanla ders programlarını yeni dönem için açıklamadılar, neymiş mart ortası açıklanacmış. Tabii ben gerildim, çünkü ben orda olacağım yani işlemleri kim yürütecek, ulusal ofis gerildi, bölüm kordinatörü gerildi. Birde şaka gibi mesaj atmışlar geçen senenin programına göre yapın diye. Neyse sorun üzerine kafa patlattık, çözüm yolu bulduk.

Sonra ne oldu, eve geldim baktım ki ders programları açıklanmış. Be hey mallar ne diye marta açıklanacak diye gerdiniz beni.

Bütün günüm sayelerinde gerginlik içinde geçti. Nasıl küfür etmeyim.

0 yorum: