7 Ocak 2010 Perşembe

Yaşıtların Çoluk Çocuğa Karıştı Sen Hala

Yaşlandım ha, harbi yaşlandım.

Geçen gün facete zaman öldürürken (facebookun yararları gelecek şimdi) birden bir konuşma penceresi açıldı. Stefania, yarı sicilyalı, bol küfür eden, Teknik Üniversitemde ki ilk senemde tanıştığım ele avuca sığmaz yurt komşum. En azından bir yıldır falan konuşmamıştık. Berlini terk ettiğimde bir kere ondan sonra da yine bir kere ikisi de internet üzerinden. Sonra bu aniden, 'Biliyor musun ben hamileyim,' dedi. 'Lan,' dedim, 'Ne oluyoruz'. 'İşte 7 aylık hamileyim bu cumartesi de evleniyorum'. Öyle kalakaldım. Tabii arada çaktırmadım ya da az çaktırdım ama. Ne oluyoruz be? 1 yıl bir arkadaşınla konuşma ve sonra evleneceğini, marta oğlu olacağını öğren. 24. doğum günümden beri-25te sarhoştum hatırlamıyorum- bu kadar yaşlı hissetmemiştim kendimi.

Saçlarım açılmış-testesteron fazlalığı diye kendimi avutuyorum sanki bir halta yararmış gibi- bir çok yerde beyazlıklar var. Ben hala geziyim, dolaşıyım, marta erasmusa gidiyim derken yaşıtlarım marta çocuk sahibi oluyorlar.

Stefania erasmus için geldiğinde bize de uğra dedi. Villach isminde eski bir Avusturya şehrinde yaşıyor, italya sınırında. Giderken bir tane küçük altın mı götürsem? Ee ne de olsa adettendir.

2 yorum:

Aydedeye havlayan dedi ki...

ahah aynı şeyleri yaşamak! :)

Guyjre dedi ki...

Evet ya nedir bu herkeste mi ayni :)