31 Ocak 2010 Pazar

Okan Bayülgen Avatar İlişkisi

Dün gece Avatar'a saldı bu kişi, internetten buldugu 3-5 yazı ile, Hürriyet internet sayfasının daha önce çıkardığı resimlerle bir hava atmak, ben bilgiliyim modlarında dolanma isteğindeydi. Şimdiye kadar yaptıklarını bir dereceye kadar anlam verebiliyorum ama dün bu hareketiyle neyi kanitlama isteğinde olduğuna anlam veremiyorum. Zaten Avatar'ın yönetmeni daha önceden o kaynaklardan etkilendiğini söylemisti ki. Ben film yaptım kimse izlemedi ama bu boktan filmi herkes izledi havalarinda mi ne?
Avatarda da uyumuşmuş. Birak ya.

Ha birde internete Prenses Mononoke ile Avatar bağlantısını Hürriyete bulamamış anlaşılan Okan.

12 yorum:

csyasoo dedi ki...

O kadar kişiyi programı kurumu eleştiriyor,hatta bunla ilgili bir film bile yaptı ama kendisinin eleştirilmesine hiç tahammül edemiyor.

Kıl oluyorum okan'a

Guyjre dedi ki...

Hic sevmem zaten bende. Gece kanallari geziyordum birden avatarin sirini ortaya cikaracagim diyince ne diyecek diye baktim. Sonra hastir lan diyip kapadim :D

SirEvo dedi ki...

Mal oğlu mal diyorum ben buna ama dünkü program eğlenceliydi, ki yıllar sonra ilk defa izledim. Yıldoyla şu 2 kız bombaydı :d

Griffith dedi ki...

Bırak şu denyoyu yav...

Eva dedi ki...

nasıl izliyorsun bu adamı, ben izleyemiyorum...İğğğ...

Guyjre dedi ki...

izlemiyorum zaten. Ama haftanin 49458340 günü program yapinca bir sekilde karsilasiyorsun. Avatar falan diyince de bir bakiyim ne sacmalayacak dedim, kendini asti.
O degilde kimse bu adami sevmiyor ama reytingleri tavan, bu ne celiski.

SirEvo dedi ki...

Çok izleyen var ya, olmaz mı. Adam 3 program yapıyor Cumartesi-Pazar-Ptesi. İzlenmese yapar mı? :) Yaptırır mı Kanal D?

Guyjre dedi ki...

iste onu diyorum, hem bu kadar sinir olani var, hem de cok izleniyor.
Gerci cevremde utanmasalar Okan'a tanri diye tapacak insanlarda az degil hani. Hele birde hakaret yiyecegini bile bile arayan insanlar var ya. Onlar daha daha mal.

SirEvo dedi ki...

Benim çevremde 1 kişi yok :D

Evren dedi ki...

Bence dün akşam ki proğram '90'lı yıllar pop' için yaptığı proğramlardan sonra en başarılı proğramdı.

Avatar konusunda da değinmek istediği Amerikalılar çalıyor, adamlar vay be ne film yapmış deniyor.

Biz çaldık mı (Türkler) suç oluyor, çalıntı - çalıntı diye karalanıyor. Bir kenara atılıyor.

Gayet yerinde tespitler.

Okan Bayülgen proğramcıdır, aklını kullanmalıdır, fikirlerini söylemelidir. Yoksa neden proğram yapıyor?

Evren dedi ki...

Bu arada dün akşam ki reytinglerine baktım tavan değil :D

19. Sırada. Avatar'dan bahsetmesi işine yaramamış :)

Yine lay lay loma devam eder.

Guyjre dedi ki...

Ahanda seven bir cesur insan cikti:D

Bence oraya baglamaya calisti ama belirli bir cekememezlik var. Elin adami dünyanin parasini götürdü ben götüremedim, kimse izlemedi filmimi diye bir cekememezlik var:D