29 Ocak 2010 Cuma

Dünden bugüne

Dün güzel bir gündü; aylardır beklediğim kar yağdı ve biz çocuklar gibi kaydık yokuştan aşağı. Lan kaç yaşına geldin diyebilirsiniz ama ben Kartalkaya'ya falan asla gitmem, e karda yılda bir kere yağıyor. Hem bunu kaç kere yapabiliriz ki daha. Hem ne diye bahane arıyorum ki ben, gittim kaydım, eğlendim:)

Ayrıca notlarım açıklandı, ortalamam güzel gelmiş. Bir ara gece melankoli sardı içimi dışarı, karları izlerken. 2 yıl önce Almanya'da ki üniversiteyi bırakmaya karar verdiğimde 23 yaşındaydım, hiç çalışmamıştım, iş hakkında bir bilgimde yoktu ve herhangi bir diplamamda. Herhalde hayatımda ki en dip durumdu ama yine de bıraktım okulu ve buraya geldim. Bazıları diyor insan hiç bilgisayarı bırakıp öğretmenliğe gecer mi diye. Ben geçtim ve baya da sancılı oldu geçişim.

Ha ne oldu şimdi, ortalama 3.5 geldi ve okulda kalacağım kesin gibi. Ve aklıma bir söz geldi;

Hayatımda en dibi gördüm, şimdi gözümü yükseklere dikmem normaldir.

12 yorum:

Evren dedi ki...

Kimin sözü bu ? :)

Evren dedi ki...

Şu kelime doğrulamayı da kaldır bir zahmet :)

Guyjre dedi ki...

Benim:D
Kelime dogrulama mi? Kapatirim:)

Evren dedi ki...

:)) Süper söz

pariseda dedi ki...

Bir çin atasözü derki.. yaşam boyu mutlu olucaksanız,işnizi sevin.Sen doğru olanı yapmışsın:)

Guyjre dedi ki...

Bir gün olsun pisman olmadim zaten. Sadece keske daha önce dönseymisim diye düsündüm. O kadar.

Eva dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı...

irep dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Guyjre dedi ki...

1 Marta gidiyorum. Sorman garip, neden?

irep dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Guyjre dedi ki...

Sen benim hayatimda bellirli sifatlar sahibiyken önemli degildin. Eger öyle olsaydin iki yil sürmezdi bu olay. ilk gittiginde bir daha konusmazdim senle. Ama ne zaman ki sen beni kendinden uzaklastirmak icin elinden geleni yaptin, kacmalar, yalanlar, falan filan ondan sonra zaten bitti bu is. Ama sen devam et beni suclamaya.
Ve sorumun nedeni, uzun süre konusmayip, etmeyip ondan sonra birden ne zaman gidecegimi merak etmen garip benim icin.
Ah neyse ne önemi var ki zaten.
Ek: Olayla alakasi olmayanlardan özür dilerim.
Ek2: Aynen dedigin gibi bir önemi kalmadi zaten.

Guyjre dedi ki...

Ek3: Birseyler silmek huyum degildir ayrica.