27 Aralık 2009 Pazar

Tikky Vampir

Şimdi Avatar hakkında birşeyler yazsam mı yazmasam mı arada kaldım. Bu kadar yıl beklediğim filmin aşırı popüler olmasından rahatsız olmuyor değilim ama ne yapalım, bu filmin popüler olması o saçma tikky vampir filmlerinin olmasından daha iyidir. Millet çıkıyor çığlık ata ata edwardddddddd diye böğürüyor. Birde yeni bir tane daha çıkmış şimdi adını bilmiyorum kurt adammış. Bırak kardeşim vampir dediğin karizma olur, öyle iki yan bakmakla, dişini göstermekle vampir olunmaz. Hele güneş altında gezmek ne demek. Derinin parlaması falan. Ulan vejeteryan vampir olur mu be. Bırak ya. Birde sağda solda bana gelip fantazi okuyorum diye bana bunları anlatmıyorlar mı.

Bak yine kendi kendimi doldurdum. Avatarı da anlatmadım. Aman gidin izleyin işte güzel film.

0 yorum: