2 Kasım 2009 Pazartesi

Tek Kare

Evet, yapıyorum bunu. Bir insanı tek kare fotoğrafıyla yargılıyorum. Ama nasıl yapmayım ki. Faysbuk denilen zaman öldürme ve piyasa yapma mekanında adam öyle resimlerini paylaşmış ki. Nedir bu elinde laptopla, arkadaş ortamında, starbaksta verilen pozun manası?
1. Bakın benim laptopum var sizin var mı ya. Hemide çift çekirdekli, wayrlısıda var. Her ortamda da açarım, havamı atarım.
2. Starbaks olum burası. Herkes gelip oturamaz. Kıçı kırık kahveyede on lira veriyorum ama bu kazık bir yerlerimi hiç rahatsız etmiyor. Bu kadar geniş bir insanım ben.
3. Ya çocuklar iki dakika durun şu laptopla bir poz verip geleceğim. Sonra bu pozuda fayste yayınluyacağım. Çok havalı olacak lan. Bütün kızlar bana hasta olacak. Zaten laptopuda arkadaş ortamına getirmemin nedeni bu. Pşt murtaza iki dakika sus be buraya geyik yapmaya mı geldik.
Gıcık oldum lan, kendi kendime sinirlendim,kendi kendi mi doldurdum. Hepinizin ta.......
Rahatladım valla.

0 yorum: