14 Kasım 2009 Cumartesi

Gün Olur

Bu aralar garip bir ruh halindeyim, hiçbir şeyi tınlamaz, kendini oyunlara vermiş. İnternet tad vermiyor artık, msnden de uzağım. Bir zamanlar forum vardı o da öldü. Hayır bu ruh halimi yapılan vefasızlığa vurmak istiyorum ama o da değil durum. Ders çalışıyım dedim onu da başaramadım. Bloğoda yazmadım. Ne kadar sıkıcı yaşamışım ya ben son bir haftadır, bu yazıda sıkıcı oldu böyle ya.
Gidesim var buralardan. Şubat gelsin ve bende gidiyim. Gidiyim oralara ve kaçıyım dünyadan, insanlardan, yalanlardan, şu umursamaz ruh halimden.
Ve hep aynı şarkı dudaklarımda;

Gün olur, alır başımı giderim,
Denizden yeni çıkmış ağların kokusunda.
Şu ada senin, bu ada benim,
Yelkovan kuşlarının peşi sıra.

2 yorum:

Amaranth dedi ki...

aynı şeyleri hisseden bir tek sen değilsin. yalnız hissettme. benim kaçabilmek gibi bir lüksüm yok o ayrı. zincirlemişler beni olduğum yere.

Guyjre dedi ki...

Yalniz olmadigimi bilmek güzel:)