6 Kasım 2009 Cuma

Farkındalık

İlginç değil mi, her zaman aptal yerine konulduğumu fark etmem. Ne yaptığını insanların anlamıyorum mu sanıyorlar beni? Yalanlarını ya da yapmaya çalıştıklarını. İşin en kötüsü bunu sevdiğin bir insanın yapması. Sen değer verirsin o insana, geçirdiği iyi kötü günlerde yanında olursun, uykusuz kalırsın bir şeyi var mı diye. O ne yapar, sanki sen gereksiz birisiymişin gibi, sanki rahatsızlık veriyormuşun gibi seni engeller msnde. İlginç olan ne biliyor musun, artık şaşırmıyorum ve artık o kadar çok acıtmıyor. Aslında ne söyliyeceğimi de bilmiyorum.
'İyi ki varsın.'
Bir yalan daha...

3 yorum:

ligeia dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ligeia dedi ki...

bunu yazıyor olmak canımı sıkıyor ama yazmasam da rahat edemeyeceğim.
msnden adam engellemem ben, direk silerim konuşmak istemesem. bildiğin üzere çevrimdışı kullanıyorum çoğu. kaldı ki dün çıkmıştım. mid term, notlar, okul vs? yoktum yani. bilgisayar müzik için açıktıkullandığın gudik programlar, bilmemneler sana ne söylüyor bilemem.

Guyjre dedi ki...

Gudik programlar kullanmam zaten. Cok fazla ortak arkadasimiz var ve rastgele birisini secip screenshot aldirmak bana yetti. Kimsenin sözüne bile inanmadim screenshot diyorum dikkat.
Sana ne diyecegimi bilmiyorum bile.