22 Kasım 2009 Pazar

Başlık bulamadım

Hayatımın en zor haftalarından birini geçirdim ve ondan buralara pek bir şey yazamadım. 6 tane vizem ve okunması gereken tonla sayfa anlamadığım konular vardı. Ha ne oldu yazdımda sınavları. O kadar inekledim de. Hiç. Basit basit sorular geldi ve sırf bana değil herkese basitti.

Ah sınav bitti ama ben bitmişken yapacaklar bitmedi. İki gün üst üste sabah 9 akşam 6 Erasmus toplantılarına gittim. Gözüm korktu yapılacak işlerden falan ve çok yoruldum ama çok zevkliydi. Tonla insan tanıdım, yapılacak işlerle alakalı, gidilecek yerlerle alakalı planlar yapıldı. Genelde 'Ha Prag'dasın ha dur senin mailini alıyım gelirim,' tarzında geyikler döndü. Of gidesim var bir an önce.
En güzel olayı bugünün ise eve gelince bulduğum pizza ve baileys oldu. Ah özlemişim baileysi.

Bu da günlük değil haftalık oldu.

0 yorum: