2 Kasım 2009 Pazartesi

Ah

Ah, gözlerim kapanıyor ama hayır bir ölüm değil bu, bir veda değil sadece bir ayrılık ama vedadan öte, ölümden öte.

Ah, mutluluk ellerimde ama benim değil, sanki ödünç alınmış bir kitap, bugün var yarın yok, bugün yeni yarın eski.

Ah, başım ağrıyor, bana yaşadığımı hatırlatan bir ağrı bu, sanki ihtiyacım varmış gibi, sanki ben gerçekten varmışım gibi.

Ah, bazen duruyorum, bilmiyorum neden, öylece sabit duvara bakarak, düşünceler durmadan, bütün sırları öğrenmek o kadar zor ki.

Ah, gözlerim kararıyor, sanki çok içmişim gibi, ama öylede değil, sanki kırk derece yüksek ateşim var, sayıklıyor muyum ne.

Ah, bir müzik duyuyorum, melodisi güzel gibi, sadece ikimiz için çalıyor ve bütün dünya uyuyor, ama sen duymuyorsun bile.

Ah, aşk her şey diyorlar, yalan mı söylüyorlar, yoksa kendilerini yalanlara mı inandırmışlar, anlamıyorum, anlayamıyorum.

Ah, ve zor biliyorum, şarkı sözlerini yaşamak zor, onlarda kendini bulmak ama kolay, ve ben buluyorum, ama bilmediğim sensin.

Ah, gözlerim yine kapanıyor, ölmek denilen olgudan korkmuyorum ve biliyorum ki ölmeye en yakın olduğum anlar aslında en mutlu olmam gereken anlar.

0 yorum: